Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Uşaq Fondu (UNICEF) 2024-cü ildə ekstremal iqlim hadisələri səbəbindən ən azı 85 ölkədə 242 milyon şagirdin təhsilinin dayandırılacağını bildirib.
Elchi.az xəbər verir ki, UNICEF iqlim böhranının təhsilə təsiri ilə bağlı hesabat dərc edib.
Hesabatda istilik dalğaları, tropik siklonlar, tufanlar, daşqınlar və quraqlığın təhsilə təsir edən ekstremal iqlim hadisələri arasında yer aldığı və bu vəziyyətin davam edən təhsil böhranını daha da dərinləşdirdiyi bildirilib.
Məktəblərin bağlanmasına səbəb olan ən çox yayılmış təhlükə istilik dalğaları idi
2024-cü ildə məktəblərin bağlanmasına səbəb olan ən çox görülən iqlim təhlükəsinin isti dalğaları olduğu qeyd edilən hesabatda təkcə aprel ayında 118 milyon şagirdin bu vəziyyətdən təsirləndiyi bildirilib. Hesabatda 2024-cü ildə ekstremal iqlim hadisələri səbəbindən ən azı 85 ölkədə 242 milyon tələbənin təhsilinin kəsiləcəyi, Cənubi Asiyanın iqlimlə bağlı təhsil pozuntularından ən çox təsirlənən bölgə olduğu və 128 milyon şagirdin təhsilini yarımçıq qoymalı olacağı açıqlanıb.
Hesabatda ekstremal iqlim hadisələrindən təsirlənən tələbələrin təxminən 74 faizinin aşağı və aşağı orta gəlirli ölkələrdə olduğu, digər tərəfdən isə heç bir bölgənin bu vəziyyətdən tamamilə kənarda olmadığına diqqət çəkilib. Hesabatda 2024-cü ilin sentyabrında İtaliyada yağan güclü yağış və daşqınların 900 mindən çox şagirdin təhsilinin dayandırılmasına səbəb olduğu, oktyabr ayında isə İspaniyada 13 min uşağın dərslərinin dayandırıldığı bildirilib.
Hesabatda məktəblərin və təhsil sistemlərinin tələbələri qorumaq üçün əsasən qeyri-kafi olduğu vurğulanmış və iqlim mərkəzli maliyyə investisiyalarının təhsil sahəsində təəccüblü dərəcədə aşağı qaldığı və iqlim təhlükələri səbəbindən məktəblərdəki fasilələrlə bağlı qlobal məlumatların məhdud olduğu qeyd edilmişdir.
“Uşaqlar daha müdafiəsizdir”
Hesabatda ifadələri yer alan UNICEF-in icraçı direktoru Ketrin Rassel deyib:
“Uşaqlar daha güclü və tez-tez baş verən istilik dalğaları, tufanlar, quraqlıqlar və daşqınlar kimi hava ilə bağlı böhranların təsirlərinə daha həssasdırlar. Uşaqların bədənləri unikal həssasdır; Onlar böyüklərə nisbətən daha tez isinir, daha az tərləyir və daha yavaş soyuyurlar. Uşaqlar istilik dalğalarından qorunmayan sinif otaqlarında dərslərə diqqət yetirə bilmirlər. Bundan əlavə, yolları su basarsa və ya məktəblər uçarsa, onların məktəbə çatması mümkün olmayacaq. Keçən il kəskin hava hadisələri hər 7 şagirddən 1-nin dərsə gedə bilməməsinə səbəb olub, onların sağlamlıq və təhlükəsizliyinə təhlükə yaradıb və uzunmüddətli təhsillərinə təsir edib”.
Russell qeyd edib ki, təhsil iqlim təhlükələri ilə ən çox pozulan xidmətlərdən biri olsa da, iqlim siyasəti müzakirələrində buna çox vaxt diqqət yetirilmir.
Yeganə