Meta xəbərdarlıq etdi ki, bütün qitədə istifadəçi təcrübəsi Avropa Komissiyasının qəbul etdiyi qərardan asılı olaraq “əhəmiyyətli dərəcədə pisləşə” bilər.
Elchi.az xəbər verir ki, şirkət bu yaxınlarda istifadəçilərə iki seçim imkanı verən yeni modelə keçdi: Aylıq abunə haqqını ödəmək və ya Facebook və Instagram-da toplanmış məlumatların birləşməsinə razılıq vermək.
Bununla belə, Avropa Komissiyası bu modelin Rəqəmsal Bazarlar Aktına (DMA) uyğun olmadığını bildirərək Meta-ya 200 milyon avro cərimə kəsib.
Meta rüblük maliyyə nəticələrini açıqlayarkən, “DMA-nın rəyinə əsasən, modelimizdə bəzi dəyişikliklər etməli olacağıq” dedi.
Şirkət qeyd edib ki, bu dəyişikliklər “Avropalı istifadəçilər üçün əhəmiyyətli dərəcədə pis təcrübə və Avropadakı gəlirimizin əhəmiyyətli dərəcədə azalması” ilə nəticələnə bilər.
Bu təsirlərin ilin üçüncü rübündən etibarən hiss olunmağa başlaya biləcəyi və təcrübələrin şirkətin müraciəti zamanı belə qüvvədə qala biləcəyi ifadə edilib.
Mobil texnologiya üzrə analitik Erik Seufert, Meta-nın Avropadakı istifadəçiləri öz məhsullarının “könüllü müdafiəçilərinə” çevirməyə çalışdığını irəli sürdü.
Seufert BBC-yə deyib: “Meta-nın əsas məqsədi məhsulların keyfiyyətini aşağı salacaq bu qaydalara qarşı ictimai rəyi öz xeyrinə çevirməkdir”.
Avropa Komissiyası iddia edir ki, Meta-nın “razılıq və ya ödəniş” modeli istifadəçilərə məlumatlarının necə istifadə olunacağına sərbəst qərar verməyə imkan vermir. Komissiya həmçinin ötən il Meta tərəfindən təqdim edilən və daha az şəxsi məlumatlara əsaslanan reklamlar göstərən alternativ modeli qiymətləndirmə prosesindədir.
Şayəstə Hüseynova