Hindistan 1,4 milyard əhalisi olan dünyanın ən sıx məskunlaşdığı ölkələrdən biridir, lakin onların bir milyarda yaxınının yeni bir hesabata görə, qeyri-vacib maddələrə xərcləməyə gəlirləri yoxdur. Blume Ventures tərəfindən dərc edilən hesabata görə, ölkənin təkcə istehlak sinfi 130-140 milyon əhalisi olan Meksikanın böyüklüyündə bazara bərabərdir.
Elchi.az xəbər verir ki, hesabatda vurğulanır ki, Hindistan böyüyən orta sinif əvəzinə, sərvət bərabərsizliyinin dərinləşdiyini yaşayır. Yəni varlıların sayı artmır, əksinə, mövcud imkanlılar getdikcə daha çox sərvət toplayır. Bu vəziyyət ölkədə “premium” məhsullara tələbatın artmasına səbəb olub və istehsalçılar ümumilikdə kütləvi istehlak məhsullarına deyil, dəbdəbəyə üstünlük verirlər.
Xüsusilə diqqətəlayiq haldır ki, ultra lüks mənzil layihələrinin və yüksək səviyyəli smartfonların satışları sürətlə artır, sərfəli mənzil və telefon modelləri isə bazar payını itirir. Beş il əvvəl Hindistanda sərfəli mənzil ümumi bazarın 40 faizini təşkil edirdisə, indi bu, cəmi 18 faizdir.
Şayəstə Hüseynova