Qırmızı dənizdə yaraqlıların hücumları və artan yük tarifləri yaxınlıqdakı bölgələrdən neft tədarükünü daha cəlbedici etdiyi üçün qlobal neft bazarı getdikcə daha çox yerli olur.
Elchi.az xəbər verir ki, bu barədə “Bloomberg” məlumat yayıb.
Süveyş kanalı vasitəsilə tankerlərin daşınmasının azalması, bir ticarət bölgəsinin mərkəzi Atlantik hövzəsi ətrafında yerləşən və Şimal dənizi və Aralıq dənizi, digəri isə Fars körfəzi, Hind okeanı və Şərqi Asiyanı əhatə edən bölünmənin başlanğıcına təkan verir. Bu bölgələr arasında neft hələ də axır (Afrikanın cənub ucunda daha uzun və daha bahalı marşrutla), lakin son alış tendensiyaları əlaqənin kəsildiyini göstərir.
Treyderlərin dediyinə görə, Avropada bəzi neft emalı zavodları keçən ay Bəsrədən İraq xam neftini almaqdan imtina edib, qitədəki alıcılar isə Şimal dənizi və Qayanadan yükləri götürüblər. Asiyada Abu Dabidə istehsal olunan Murban xam neftinə tələbatın artması yanvarın ortalarında spot qiymətlərin yüksəlməsinə səbəb oldu və Qazaxıstandan Asiyaya neft axını kəskin şəkildə azaldı.
Bu arada, “Kpler”in gəmi izləmə məlumatlarına görə, ABŞ-ın Asiyaya xam neft tədarükləri dekabr ayı ilə müqayisədə keçən ay üçdə birdən çox azalıb.
Parçalanma daimi olmayacaq, lakin hələlik Hindistan və Cənubi Koreya kimi idxaldan asılı olan ölkələrin neft tədarükünü şaxələndirməsini çətinləşdirir. Emalçılar üçün bu, onların sürətlə dəyişən bazar dinamikasına cavab verməkdə çevikliyini məhdudlaşdırır və nəticədə daha az mənfəətə səbəb ola bilər.
“Kpler” tədqiqat firmasının xam neft üzrə aparıcı analitiki Viktor Katona deyib: “Yük logistikasının sadələşdirilməsi işgüzar məna daşıyır və Qırmızı dənizdəki nasazlıqlar yükdaşıma tariflərini yüksək saxladıqca bunu davam etdirəcək”. “Bu, tədarükün təhlükəsizliyi ilə mənfəətin artırılması arasında çətin tarazlıqdır.”
“Kpler” yanvarın 1-dəki hesabatında bildirib ki, Süveyş kanalı vasitəsilə neft tankerlərinin tranziti noyabr ayı ilə müqayisədə keçən ay 23% azalıb.
Əmtəə bazarlarında ən böyük zərbə Hindistan və Yaxın Şərqdən Avropaya dizel və reaktiv yanacaq axınları, eləcə də Asiyaya gedən Avropa isitmə nefti və nafta oldu. Neft-kimya xammalı olan nafta üçün Asiya qiymətləri, Avropadan əldə edilməsinin çətinləşəcəyi qorxusu ilə keçən həftə təxminən iki ilin ən yüksək səviyyəsinə çatdı.
Nuranə Məmmədova