Təqdim olunan sənədlərə görə, Instagram iyun ayında Twitter ilə rəqabət aparan öz mətn əsaslı tətbiqini təqdim etməyi planlaşdırır.
Elchi.az xəbər verir ki, Bloomberg-dəki xəbərə görə, Instagram, Facebook və WhatsApp-ın ana şirkəti olan Meta, Twitter-ə rəqib olan məhsulu bəzi təsir edənlər və məzmun yaradıcıları ilə sınaqdan keçirməyə başlayıb.
Keçən ilin mart ayında Meta milyarder İlon Maska məxsus Twitter ilə rəqabət aparmağı hədəfləyən yeni mətn əsaslı qeyri-mərkəzləşdirilmiş sosial şəbəkənin istifadəyə verildiyini elan edib.
Bu elan, P92 kod adlı layihənin müstəqil bir proqram olaraq hazırlanacağını və istifadəçilərin Instagram etimadnamələrindən istifadə edərək layihəyə daxil ola biləcəyini bildirən hesabatdan sonra verilib.
Meta-nın bu addımında məqsədi Musk ələ keçirdikdən və platformanın bəzi qaydalarını dəyişdirdikdən sonra alternativ axtaran bəzi Twitter istifadəçilərini cəlb etməkdir.
Bu addımın Metanın Twitter-in hakim olduğu əraziyə daxil olmasına imkan verəcəyi düşünülür.
Tətbiqlə bağlı bəzi təfərrüatlar ortaya çıxsa da, sızıntılar tətbiqin adını açıq şəkildə açıqlamayıb.
İstifadəçilər Instagram istifadəçi adı və parolu ilə daxil ola biləcəklər və onların izləyiciləri, istifadəçi adı, bio və təsdiq nişanı yeni tətbiqə köçürüləcək.
İstifadəçilər yazıların xülasəsini görə və əlavə edilmiş linklər, şəkillər və videolarla 500 simvoldan ibarət mətn əsaslı yazılar yarada biləcəklər.
Yeni proqram Instagram və Twitter-in əsas qarışığı kimi görünür.
Hesabatlar göstərir ki, Meta istifadəçilərə əvvəldən müəyyən bir nəzarət verəcək və bu, onların yazılarına kimin cavab verə biləcəyini və ya hesablarını qeyd edə biləcəyini idarə etməyə imkan verəcəkdir.
Nuranə Məmmədova